četvrtak, 13. prosinca 2012.

BRIGITTE BARDOT


Rođena je u Parizu, 28.rujna 1934. godine. Ona je francuska filmska glumica. Nakon što je snimila film ''I bog stvori ženu''  počeo je njen vrtglavi uspon. Tada je postala jedna od najslavnijih zvijezda francuskog filma. Film ''I bog stvori ženu'' je snimio njen tadašnji suprug Roger Vadim 1956. godine. Početkom sedamdesetih godina je još uvijek na vrhuncu popularnosti. Dok je bila na vrhuncu popularnosti povukla se iz svijeta filma i posvetila se zaštiti životinja.

Broj komentara: 9:

  1. Super je što se posvetila zaštiti životinja! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što je bila što se posvetila zaštiti životinja makar je bila na vrhuncu popularnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi se rodila u Parizu! Da stvarno je super što se je posvetila životinjama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da sam bio na njenom mjestu ja bih još uvijek glumio

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa znamo Dugi da ti voliš životinje samo na tanjuru, ne moraš to posebno naglašavati. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako je lijepa, a i lijepo je to što se posvetila zaštiti životinja

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna je i sviđa mi se što se posvetila zaštiti životinja.

    OdgovoriIzbriši
  8. sviđa mi se to što se nakon glumačke karijere, posvetila životinjama.

    OdgovoriIzbriši
  9. sviđa mi se što se posvetila zaštiti životinja

    OdgovoriIzbriši