četvrtak, 13. prosinca 2012.

SUMRAK SAGA - PRASKOZORJE 1. DIO

Moj najdraži film je SUMRAK SAGA.Iako ima više dijelova najdraži dio mi je Praskozorje1.dio.Ima još jedan, ali ga još nisam gledala.Režirao ga je Bill Condon.Film se nadovezuje na preostala 3 dijela Sumrak sage.Snimljen je po knjizi Stephenie Meyer.U glavnim ulogama se nalaze Kristen Stewart koja glumi mladu tinejdžericu Bellu, Taylor Lautner koji glumi Jackoba Blacka i Robert Pattinson koji glumi vampira Edwarda.
Sažetak:
Unatč Bellinoj sumnji o ranom stupanju u brak,ona i Edward se vjenčaju.Iako je ljudsko biće, Bella sazna da je zatrudnjela za vrijeme medenog mjeseca i da nosi dijete svog supruga vampira.Edward želi prekid trudnoće, zato što nerođeno dijete polako ubija Bellu svojim rastom.Ali Bela to odbija, odlučna da ga rodi.Dok se porađa,Edward je prisiljen spasiti Belli život ubrizgajući joj vampriski otrov ravo u srce.U međuvremenu, Jackob Black vidi njihovo napola ljudsko, a napola vampirsko dijete Renesme i utisne se na nju.
Film mi se sviđa zato jer je radnja nestvarna, jako zanimljiva i kad se pogleda prvi dio odmah se čeka da dođe nastavak.Barem kod mene.Usto mi se sviđa jer ima puno zgodnih glumaca.moj najdraži glumacje Taylor Lautner koji glumi Jackoba.
  
 
 
 

1 komentar: